FAQ
-
Як оформити замовлення?
Всі замовлення здійснюються через наш сайт 7ds.com.ua . На сайті вказані тільки ті товари і розміри, які є в наявності. Ціна, яку ви повинні сплатити, вказана в кожній картці товару. Також у корзині в колонці «ціна».
-
Чи можлива відправка замовлення післяплатою?
Так, ми відправляємо замовлення з післяплатою. Під час оформлення замовлення – оберіть в меню оплата : «Накладений платіж». Оплата здійснюється готівкою при отриманні товару. Ви підписуєте акт прийому-передачі, яким підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність Вашому замовленню, а також погоджуєтесь із зовнішнім виглядом товару, його комплектацією та не маєте претензій до інтернет-магазину та компанії перевізника.
-
Як оплатити замовлення банківською картою?
Оплата здійснюється за допомогою Вашої банківської картки через систему LIQPAY, одразу після оформлення замовлення. Кошти зараховуються протягом 2-х годин. Після оплати Ваше замовлення якнайшвидше готується на відправку.
* Перед оплатою необхідно перевірити:
- можливість оплати покупок Вашою карткою в Інтернеті;
- наявність коштів на карті для оплати обраної покупки;
- термін дії картки.
-
Як визначити розмір?
На сайті реалізовано різні розмірні сітки : EU,UK,US,СМ. Проте, якщо сумніваєтесь в розмірі,- скористайтесь спеціальним модулем - «Приміряти онлайн», який знаходиться під наявними розмірами товару. Введіть особисті дані, і система згенерує найбільш підходящий розмір, виходячи із заданих параметрів.
-
Який у вас графік роботи?
Наші менеджери працюють:
Пн-Пт – з 09:00 до 17:30.
Сб – з 09:00 до 14:00.
В ці дні відбувається обробка та відправлення замовлень.
Нд.— вихідний. -
Коли відправляєте замовлення?
Якщо замовлення сформоване на сайті до 14:00, то відправка відбувається у той же день. Якщо замовлення сформоване після 14:00, то відправка відбувається на наступний день.
Увага! Субота скорочений день, якщо замовлення складене до 12:00, то відправка відбувається у той же день.
Замовлення, сформовані після 12.00, суботи – будуть оброблені і відправлені в понеділок.
Доставка по Україні 1-3 дні.
-
Чи можна відправити замовлення, яке було створено після 14:00?
На жаль, ні. Такі замовлення відправляються на наступний день.
-
Чи можливий самовивіз?
Ні, така можливість відсутня.
-
Чи можу я повернути товар, і в яких випадках?
У Вас є можливість протягом 14-днів після отримання, прийняти рішення. Якщо товар не підійде Вам у зазначений термін, його можливо повернути. В такому випадку необхідна наявність товарного чеку, а сам товар має зберегти свій товарний вигляд (не був у використанні), фірмові бірки, ярлики і оригінальну упаковку. Доставка повернення сплачується покупцем.
Товар, який підлягає поверненню, повинен бути відправлений на адресу, яка вказана у кожному бланку повернення, на відділення Нової Пошти. Зворотню доставку оплачує клієнт. Після отриманням нами товару, він перевіряється на складі працівниками та формується повернення коштів на картку покупця, впродовж до 5 банківських днів після отримання товару. Детальніше у розділі повернення* -
Чи можливе гарантійне обслуговування у разі втрати товарного чеку?
Така можливість відсутня через те, що чек є документальним підтвердженням того, що Ви здійснювали покупку в інтернет-магазині 7ds.com.ua.
-
Який номер гарячої лінії?
(0800) 35-07-77